Körtelfeber

Okej en gång för alla. Jag har körtelfeber. Jag har fått det bekräftat och nu ska jag inte tjata nå mer om hur jobbigt det är att vara sjuk. Jag kan bli frisk i helgen och gå i skolan på måndag, eller så dröjer det flera veckor innan jag kan gå. Jag har fått hem asmkt läxor att göra så det kommer att hålla mig sysselsatt om dagarna. Handboll får jag inte spela förns minst 2 veckor efter den dagen jag blir helt frisk. Det suuuuger verkligen, det gör det. Men det finns exakt ingenting jag kan göra åt den saken. Jag kan bara vara hemma och krya på mig. Kommer vara hos mormor och morfar någon dag och så för att träffa lite folk. Smittar nästan inte alls, bara om man pussas och kramas. Så tyvärr kunde jag inte ens krama mina älskade kompisar som jag träffade när jag hämtade läxor i skolan idag. Jag vill så gärna krama er för jag saknar er så det gör ont i hjärtat men det går ju inte så ni fick nöja er med slängpussar.

Nu ska jag snart äta pastasallad & ikväll blir det robinson och kenza & tyra show.
Och nu till dagens höjdpunkt: MVG på so-provet om andra världskriget!!!!!!
Det gjorde min dag. Ha det så bra finisar, pussar.

Kommentarer
Postat av: frida

asså fy malin.... nu måste du ta och Krya ordentligt!!!!!

2010-10-14 @ 17:14:04
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0