En liten uppdate!


Alltså Pezen skickade dessa gubbar till mig på msn. Jag kan inte sluta digga, så jädra söta! Haha.. Iallafall så sitter hon och försöker pressa ur mig vad jag ska ge henne i julklapp men NEJ, det tänker jag aldrig tala om. Tror jag inte iallafall. Har inte bestämt mig riktigt än men såg en grej som lockar mig men får la se hur det blir med den saken!

Har gosat med mina underbara små godingar till hamstrar. Dom har blivit så tama nu och det är kul, förut var dom så rädda men nu kan dom till och med sitta still i handen så man får pussa lite på dom. Så mjuka, tjocka & underbara♥

Och sen ska jag bara tillägga att jag saknar er i skolan så otroligt mycket!

Haha dock lite driv med hjärtan och pussmunnar ;-)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0