Beslutsångest.

Var och tittade på mobil idag med mamma. Drog igång nåt jävla larm inne på mediamarkt för att jag skulle skriva ett sms med en mobil. OML förlåt då! Fett pinit när det tjöt och ALLA vänder sig om. Så typiskt mig :(

Iallafall. Tror jag kommer ta den där rosa jag la upp tidigare. Mamma påpekade till tjejen som jobbade där att många säger att den är dålig, seg osv.. Men hon sa att hon inte hade fått in reklamationer om den mobilen tidigare och trodde det berodde på att många glömmer att gå in på sony ericsons hemsida och uppdatera mobilen. Så jag tror nog jag kommer ta den ändå. Dock fanns den inte på elgiganten förän i början av november, men jag väntar. Den fanns ju på mediamarkt men där kostade den 1795:- & på elgiganten kostade den 1690:-. Värt? Kan lika gärna vänta och tänka lite till :-)

Åkte och handlade mat och sen åkte vi hem och käka våfflor. Nu sitter jag och facebookar & läser bloggar. Ikväll ska jag mysa framför tv:n och imorgon väntar det masssor med plugg. Kanske ska börja följa vårat schema, och ha rast och lunch samma tid bara att jag skippar idrotten? Fast nej, orka börja 8.20 när man kan börja 10.00 ;-)


Behöver typ inte säga så mycket mer än att jag saknar detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0