ÄNDRADE PLANER

Eftersom att jag har feber. ÄLSKAR. Så underbart när man förbereder sig för handbollsträning och allt. Blev helt yr och kände mig sådär lagom hängig, tog tempern och hade närmare 38 grader. Ingen träning alltså.. :(

Så bara för det så ska jag inte göra NÅT mer denna kväll. Har myst upp min säng med kuddar, filt & sjal och high school musical 3. Älskar high school musical filmerna, så jävla mysiga filmer. Blir så avis på Gabriella (Vanessa). Dels för att hon sjunger grymt och dels för att hon är tillsammans med Troy (Zac), både i filmerna och irl. HUR LYX!?

Aja, gör något bra av den här kvällen nu kära läsare. Jag har världens bästa lillebror btw.



1. Can I have this dance    2. I just wanna be with you    3. Right here
- alla från hsm3.

 


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: haha men gud, jag som kollade så himla noga så jag fått med alla... trodde hon stod först men det var visst du haha aja, nu står hon med!!!



älskar er!

2010-10-06 @ 21:09:34
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0