10.40

Nu har jag krånglat och fixat en hel del med designen och är nu rätt så nöjd. Orkar inte fixa något mer just nu iallafall! Men nu ska jag plugga eng-glosor på glosboken.se, samtidigt som jag letar efter något att äta, jag är dö-hungrig! Men sen ska jag nog slå på hsm3 och mysa framför den. Kanske plockar ur diskmaskinen också för att göra mamma lite glader. Sen kanske jag även gosar med min bebishamster, beror väl på om jag verkligen hinner med allt detta. Är ju trotsallt en snigel!

Bilder från igår kommer här!


Orka att dom sitter varannan brunett, varannan blondin. Hihi.


Emmsan, moi & Jullan. Blä det ser ut som jag har värsta slicktofsen..


Malvis & Elinpez


HAHAH kom och tänka på när vi satt där igår. Vi hade så himla roligt!
Julia: "Alltså.. Caffe Latte är gott ena klunken, men vidrigt andra.."
Jag: "HAHA, varför köper du det då?"
Julia: "För att det är ju gott ena klunken" Dricker en klunk..
Julia: "Åh fy, blä, nån som vill ha? Ta isf stora klunkar, det är så pinsamt att lämna kvar!"
Då var alla så snälla och smakade varsin klunk, och typ alla höll med om att det var vidrigt. Julia dricker igen..
Julia: "Åh nej fy, någon som vill ha mer? Nu är det ännu äckligare, för nu är det kallt!"
Alla: "HAHAH"

Kommentarer
Postat av: ems

hahaha julia, så rolig!! :D

2010-10-07 @ 12:44:22
URL: http://emmame.devote.se
Postat av: EMELIE

haha vilket skönt gäng ni verkar va:D

2010-10-08 @ 19:16:52
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0