seg-söndag

Humöret har blivit lite bättre nu så jag pallra mig ut en liten stund nu på kvällen, riktigt fint & bra väder ute. Egentligen orkar jag inte gå till skolan imorn, för somvanligt så har helgen bara sprungit iväg. Menmen.. Det händer en hel del skoj imorn också så det är ju bra.
* skolan - inte skoj, men att träffa alla är riktigt skoj.
* stan med mamma för att inhandla en konfirmationsklänning.
* fotbollsmatch - seriepremiär mot skultuna :)

lite bilder som jag tog idag, ovärda men ändå;

















SES

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Skuggbilden var kul, du ser jätteliten ut, ha ha. Å den med studsmattan, där ser det ut som om det är en ödla på väg upp, blä...



Ha en bara dag i skolan och hoppas du hittar en klänning, upp med humöret gumman :)



kram

2010-05-03 @ 08:44:24
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0