skriv det första du tänker på;

Grön: våra matchtröjor
Sockervadd: tivoli
USA: shopping
Picasso: körslaget
Krulligt: nåt äckligt
Frukt: äpple

Alkohol: blä
Pyssel: pärlplattor
Skräckfilm: paranormal activity
Betty Boop: orka?
Kusin: ebba
Vitamin: blä
Paris Hilton: chiuaua
Dricka: mjölk 
Jesus: konfirmation
Doft: känner ingen doft
Julen: presenter
Vass: äckligt
Varmt: feber
Medeltiden: stenar
Pizza: mums
Döden: farfar

Skönt: näsdroppar(L)(L)
Gott: popcorn
Bröllop: kyrkan
Kärlek: bröllop, haha
Mardröm: drippelidropp gumman
Djur
park: karuseller
Härligt: sommarlov
Vinter: skidor
Läskigt: tänker inte på nånting då faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

RE: Okej :) Alltså, den första tog jag för typ sex år sen, och den gjorde inte ont. Nu gjorde jag en under den, det sved lite. ;P

2010-05-28 @ 23:32:10
URL: http://jessplace.blogg.se/
Postat av: EMELIE.

Jag snor!(A)

Fråga gärna en fråga i min frågestund:D:D

2010-05-29 @ 23:26:00
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0