Sjukdag nummer 3

Skaffat mig lite smileysar till bloggen nurrååå, fridalee hjälpte mig, tack!!! :-)
Förövrigt sitter jag här, kollade på en wallanderfilm för ettag sen, skulden, grym. Snart ska pizzan in i ugnen, börjar bli lite småhungrig.

Har inga positiva nyheter vare gäller febern, den ger sig inte!! Är över 38 grader nu och det är inte bra alls, känner mig ju inte så sjuk:-(

Äsch får väl nöja mig med att min gitarr hänger på väggen och väntar på att jag ska spela på den, fetttt sugen jag blev på de nurå! För det andra, jag har verkligen världens bästa hamstrar, så sjukt söta! Lovethem, hörshej!


den här låten joinar mig just nu, får rysningar i hela kroppen, fattta känslan?

Kommentarer
Postat av: Frida

rompa att du är sjuk alltsååå...

LOVE U!!

2010-05-28 @ 14:14:33
URL: http://fridarebeccaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0