sista konfirmationen

Det är så skönt att konfan snart är över, kanske har skrivit det förut men det är verkligen så!
Iallafall så fick vi tröjor idag "inte som du tror" Och dom ska vi ha den 20 maj, för att det är någon speciell dag då så alla i hela västerås ska ha dom i skolan, lite skoj :-)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova. Eller snart vet jag inte jag är ju lite seg av mig.


spegelvänd typ, men aja här är tröjan :)


den här bilden är verkligen äcklig, haha nån rolig funktion på webbkameran.


aja, feta godnattpussar från mig och min siamesiska tvillingsyster malina!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Å va läskigt, är det bara en ansiktshalva som liksom blir ett ansikte, äh va svårt det var att förklar hur jag menar men du fattar...

2010-05-06 @ 07:55:29
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0