pluggpluggplugg

Har verkligen hårdpluggat nu för att vara jag. Gjort snart 5 till kapitel till boken om mig och så. Men jag tycker det är roligt ändå. Skriva är min grej :)

Har iaf gjort nu:
* Mitt namn
* Hur ser jag ut?
* Jag och min familj
* Min framtid
* Jag och sport
* Jag och musik
* Så firar jag årets högtider
* Mitt förhållande till mina vänner

Nu återstår bara 6 kapitel för g, heheh... Ska jobba häcken av mig på söndag, bokstavligen. Kommer bli sjukt mycket prov och inlämningar v.20 & v.21. Måste verkligen plugga eftersom betygen skrivs in sen. Men man behöver inte se det negativt utan kan tare posetivt också. För att allt ska va inlämnat och betygen ska vara satta, betyder ju liksom: SOMMARLOV!

Nej nu ska jag plugga klart, sen prova klänningen och sen äre dax för repetition!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0