ogräs-plocknings-dag

Kom hem för ca 30 minuter sen (16:20), från skallberget. Jag & mitt lag har ju spenderat hela dagen där och rensat i mimers rabatter. I början vare lite skoj och det var så skönt väder så vi stekte. Men efter lunch någongång så blev man hur seg som helst och det kändes så tråkigt & värdelöst. Hade inga som helst krafter kvar att plocka maskrosor och annat skräp när det var 100 grader i solen. Stod typ i solen hela tiden, men ändå blev jag inte ett dugg brun - suck. Iallafall så ska vi göra detta en gång till i höst, sen är 30 000 kronor våra!

Nu ska jag snart äta hemmagjord kebab och sen massor med godis och popcorn. Ikväll ska jag chilla ! Inte göra ett skit.
Imorn måste jag plugga hela dagen och städa och sånt och sen ska jag åka på match i arboga med brudarna.


Nej tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0