Morsdag / mors dag

Sitter ordet ihop eller inte? :-O Morsdag låter som en veckodag, typ torsdag fast morsdag.
Skit samma!

Vaknade imorse, och såg verkligen fram emot att åka till stan med mammsi, köpa skor och leta bikini till mamma (och kanske till mig själv). Men efter vissa omständigheter så blev det inte stan utan jag har setat på en stol hela dagen och varit skitarg, mer än så behöver ni inte veta ;-)

Nu sitter jag iallafall hemma hos mormor och morfar tillsammans med familjen och farmor då. Vi har käkat mat och straxt äre efterrätt - sockerkaka med jordgubbar & grädde - awesome!!

Tror att febern är borta nu, fast lite har jag nog. Kändes som det nyss när jag låg på marken och brottades med lillebror iallafall, han va ju nästan starkare än mig:-o då har jag feber! Men skolan ska jag till imorn, jag bara måste. Dels för att få reda på vad som händer dom kommande 8 (!!!) dagarna som är kvar i skolan. Betygen sätts imorn och det betyder som ni vet inga mer läxor & prov! Men jag vill ha reda på alla betygen som resten av klassen fick reda på i fredags, så till skolan skaa jag!

Nej men nu ska jag äta efterrätt, det måste räcka till mig youknow!

Grattis(?) alla mammor out there :-)


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Tack! Jag röstar på mors dag :)



Va gott det lät!



Lycka till med betygen!

2010-05-30 @ 18:56:53
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0