MÅÅÅÅNDAG

Har varit i skolan idag, vi hade riktigt roligt idag vissa stunder - sånt gillas! Gick åt h*lvette på so-provet, men sånt får man ta, får jag ett godkänt jublar jag! Och " böja gjina, japp japp!" Alltså, made my day & kommer antagligen göra det dom kommande 100 åren också, hahah.

Hem till bus efter skolan och plugga massa spanska, nu jäklaranamma ska detta prov gå bättre än det förra, för jag ska ha vg i spanska, jag bara måste. Grillade även tsm med bella och hennes mamma och ett antal personer till hemma hos pezens syster. Mys.

Drog ner på träningen vid halv8, tittade bara på dock, eftersom att jag stukade foten igår tydligen.. Aja, fick lov att stå över matchen på onsdag, men det är lugnt. Får vara med på lördag och är första reserv på ons, så man vet ju aldrig ;-)

Nu ska jag börja dra mig mot sängen, börjar halv10 imorn eftersom jag skippar idrotten första lektionen med min fot.


orkar inte ta outfit bild, men har på mig;
Randig tröja från hm
Vitt baslinne från gina
Uppvikta cheap monday
Smycken från glitter samt konfirmationspresent!

Idag hade jag uppsatt hår och urringat i skolan, de ni;) Höll på att dö men ah.
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Klart du ska ha uppsatt och urringat!!!

2010-05-25 @ 08:41:57
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0