jag hatar att komma på rubriker tralalalalaaaa

Är jag ensam om rubriken eller? Alltid ska det vara så svårt att komma på en rubrik..

Skolan idag har varit seg, typ. Idrott (lärde mig dansa salsa) <-- nåt jag alltid har velat!! Nejdå, men sen vare slöjd, matte, musik, so, syslöjd igen & sen slutade vi halv4.. Det hände iaf 2 roliga saker idag i skolan, hahah jag skrattar när jag tänker på det..
1. Inne på musiken, jag & jossan låtsas bråkar och jag låtsas fäller henne (tror jag) men råkar fälla henne så hon flög in i en dörrkant, och sen låg hon på golvet och jag trodde hon hade dött nästan. Sen börjar hon asgarva och det vare enda roliga i det hela. Fick värsta skuldkänslorna och kramade henne 1000 gånger minst. Sen sa jag förlåt hela tiden, men hon ba garva. Själv hade jag nog böla sönder, såg inte så skönt ut. Sen fick hon ett blåmärke på handleden :( Och nej, egentligen var det här inge roligt alls, snarare tvärt om. Men ni skulle ha sett när hon flög & sen börjar asgarva. Det var de som vare roliga.
2. När vi har slutat och är påväg till skåpen, bara vi i hela skolan (typ), så "låtsasputtar" emma mig men jag ska se rolig ut så jag ba slänger mig i korridoren, och bara för att jävlas så kom tvillingarna och tog min väska, men jag vägrade släppa. Det slutade med att jag släpades i koridoren efter min väska i en jävla fart, hahah så j*vla roligt. Sen när jag reste mig upp var det ett grått lager med damm över min mage & mina ben - blääää.. Men om vi skrattade åt det, herregud!

Egentligen behöver jag plugga nu, men det skjuter jag upp. Snart kommer mamma hem med mat som jag ska laga - hemkunskapsläxa. Ska bjussa min familj på hasselbackspotatis & kyckligfilé med beanäsås och grönsaker, smarrigt va? :-) Ikväll är det träning, tja!





mkt lättare att vara oseriös på bilder så ah - här har ni 2 till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0