jag är konfirmerad!!

Tro det eller ej, men jag lever & är helt välbehållen, hehe.. Konfan gick bra, men minutrarna innan vi skulle in i kyrkan var olidliga, herregud så nervösa alla var. Ben & händer skakade och pulsen gick i 190, trodde verkligen att alla skulle höra mitt hjärta när vi gick in i kyrkan. Men det var rätt coolt när alla ställde sig upp när vi kom och gick där! Redovisningen gick också bra, alla var superduktiga! Det coolaste var ändå efteråt när vi stod kvar i kyrkan för att alla skulle få fotografera oss (vi stod inne i kyrkan p.g.a regn..) Iallafall så stod alla upp och det var typ 50 kameror i luften och alla blixtrade, och ja man kände sig som värsta kändisen fan :) Haha.
När vi kom ut från kyrkan vare kramkalas för hela slanten, och fick en jättefin blomma av Jessica & Anette som kom och kollade på oss, tack så mkt!

När jag kom hem bytte jag snabbt om och sen så fick jag presenter av alla och vi åt god mat och allt va perfa!
Slänger in lite bilder nu;





Detta var då klännigen+koftan & lite random bilder heheh..
Jag gillar iaf klänningen och kommer ha den på skolavslutningen också :-)



MIN BIBEL, WOHOO.
Nu kanske jag äntligen kan somna om kvällarna för att jag har något kul att läsa om :-)


Från morbror Mikal, Miriam, Miranda och Annalena. Sjukt snyggt!


Från Ylva med familj + Kenth och Gärd.
Asfin ring, glasmarkörer (sätter runt fötterna på glasen för att skilja på dom) och underlägg till öl/ciderglas.


& eftersom jag fick underlägg+glasmarkörer så fick jag cider/öl-glas också, skit kul grej! När jag och mina vänner sitter runt mitt köksbord om 10 år så kommer vi använda dom här & föralltid minnas konfirmationen!


Från farmor, guldarmband med berlocker. Det ser nytt ut men i själva verket är det sjukt gammalt, bara att farmor lämnade in det på nån puts. Min farmors mammas syster hade det här armbandet, sen fick farmor det och nu fick jag det, som ett litet arv liksom. Inte så modernt, men snyggt och rolig grej att ärva liksom :-)


Även denna från farmor, en ljuslykta.


Från lillebror, jättesöta


Från mormor&morfar - armbandet + 1 berlock
Från mamma&pappa - berlockerna


Från Gunvor + sysslingar. Skitfint var det!


" tro, hopp & kärlek "


Från familjen Fahlström, jättegulligt verkligen!

Är såå nöjd med dagen! Fina presenter och glada ny-konfirmerade tjejer, kan inte bli bättre!
Nu ska jag plumsa i sängen med huvet före, sov inte mkt inatt kan jag ju säga.
P-U-S-S.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Superfina presenter, kul att du är nöjd (det är dock öl/cider/läsk-glas men det är inte så noga). Tänkte som så att du kanske tycker mer om tex cider innan du lär dig att tycka om vin, för vinet i kyrkan var ingen höjadre va ha ha...

2010-05-09 @ 09:16:53
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0