HIZZ och DIZZ

Ni får observera & acceptera att jag är sjuk och derför inte så rackarns snygg jämt ;-)



* Min klass
- för att de är en sjukt bra klass som man alltid har roligt med♥

* Musik & youtubeklipp
- för att det är så man underhåller sig när kroppen sviker.

* Mitt rum
- jag är faktiskt nöjd med mitt rum, speciellt nu när speglarna sitter på plats.
(juste, ni skulle ju få se bilder..)

* Att det inte är mer läxor och prov
- egentligen är det både bra & dåligt. Det bra är självklart att man slipper jobba,
det dåliga är att vi närmar oss nian, gymnasiet, splittrad klass - nä usch, sommarlov först!♥




* Gissa 8 gånger vad jag kommer börja med att dissa?
- att vara sjuk, såklart. Behöver inte ens förklara varför..
+ att jag tog i för kung & fosterland när jag skulle sjunga med i en låt, det ända som hörs är små pip-.-

* Vädret..
- alltid när man tror att sommaren verkligen är här påriktigt så kommer regnet in över landet, ska man kalla det för en svensk sommar kanske? Nej, i år ska det vara varmt, det är vi svenskar värda efter vargavintern!!!

* Att det alltid ska vara så svårt att komma på något att dissa?


Ni får ha det bäst vart ni än är & vad ni än gör, lova? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0