FRIDA NIGHT

Äre melodifestivalen på tvn nu eller? Ja
Är det lite pinsamt/tråkigt att inte sverige är med? Ja

Frida & jag skulle kika på alvin och gänget2. Men eftersom min dvd inte ville spela filmen så fick det bli en hederlig wallander - skulden. Lika bra som den var i förrgår ;-)

Nu sitter vi och mumsar popcorn och smält choklad. Jordgubbarna är slut men det gör inte så mycket. Vi har haft en riktigt mysig kväll. Och vill ni veta världens, europas, sveriges, världens, västerås bästa nyhet????
MALLAN BRALLAN ÄR FEBERFRIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nästan iaf, ytterst lite feber nu, men de känns inte. Och jag har verkligen saknat att umgås med mina vänner så detta är toppen!

Ha det bäst & heja belgien i mellllo








ELZKAR DEIJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0