fotbollsmatch nästa!

Hittade en jättesöt klänning på stan idag. Sen ett par rayban solglarror, ett par örhängen, en tunn tröja att ha över klänningen på armarna & ett par strumpbyxor. Nu väntar mat och sen är det fotboll som gäller. Inte säkert att jag får spela, vi är ju så otroligt många så några måste ju stå över, men jag får väl hoppas - speciellt eftersom det är brudarna från 8c vi ska möta. Ska reta dom om vi vinner, och antar att dom retar mig om dom vinner, hehe..
Nej nu ska jag käka, slänger in en bild på grejerna jag köpte!


lindex - 299:-



glarror från ginat - 59:-

PUSS

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Superfin klänning! Va skönt att du hittade en klänning!



Jag var och köpte konfirmationspresent idag, blev 20 saker! :) ha ha nyfiken va?

2010-05-04 @ 08:26:45
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0