förlåt för dålig uppdatering, har inte haft tid..

Rubriken stämmer, ber om ursäkt!

Lämnade in boken om mig idag, gjorde till mvg nivån så jag hoppas verkligen att jag får det nu! Lämnade även in musikuppgiften och slöjdpappret + gjorde matteprovet. Matteprovet var sjukt mkt svårare än jag trodde och det gick åt pipsvängen.. Menmen det gör inte så mkt, sånt händer. Gick hem innan svenskan, mådde illa och hade typ svårt och andas, får så ibland & det suger..

Imorn ska vi plocka ogräs med laget någonstans på skallberget - i 6 timmar. Kommer bli segt fast roligt med världens bästa lag:-) + att vi får 30 000 till lagkassan, sååå värt det! Gothia nästa sommar, gud vad jag längtar!

Grattis också till malvis som fyller 15 idag, grattulerar kära vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0