8b är världens bästa klass






alla vi som har randiga tröjor under skinnjackorna :ppPPpPpPP


mjölkrig i kemisalen..



hahaha :(


bild från idag, malva ser död ut :(

laddar inte upp den här bilden för att jag ska visa hur otroligt jävla snygg jag är, utan för att visa att jag faktiskt tog pontus i 90graders sittning! Satt i 5 minuter;o omg, myten här på hög nivå. Klarade kanske 3sek, sen=död.


Åh.
När orken sviker mig är det ni som får mig att vilja gå till skolan. Jag är så otroligt glad att vi hamnade i samma klass allihop, ni är verkligen underbara för mig. Kommer aldrig glömma dagen när vi fick reda på klasserna till 7an, när vi skulle lära känna varandra och så.
När min lärare frågade mig idag varför jag satt med tårar i ögonen så svarade jag att det var för att jag inte ville sluta nian, det är ett år kvar jag vet, men ändå. Alla ba: vadåvadåvadå? Jag: Jag vill inte sluta nian :( Alla: TYST jag blir deprimerad, jag börjar tjura när jag tänker på det och blablabla. Äkta kärlek kallas det.

Emma Bella Frida Rebecca Rebecka Julia Josefine Jennifer Malva Olivia Pontus Max MartinH MartinB Micke Måns Jonas Johan Andreas Folke Rasmus Linus Christian Wictor Erik Tobbe
- ni är guld värda för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0