15.15

Skolan idag var skitnice, 3 lektioner varav en var hemkunskap.
Nu efter skolan gick jag hem till josefine & jennifer och vi kollade på andra avenyn på svtplay, som sänds för allllra sista gången idag, någonsin. Fyfan va sorligt, andra avenyn har gjort mina onsdagar värda hur länge som helst:( Nu kommer dom suga, men aja..

Snart äre konfa, orkar inte, har ingen lust - MEN, det är allrasista gången vi måste vara i församlingsgården nu innan vi konfirmerar oss, fett skönt!!!!!!!!!!!!! Kommer gråta när jag går ut ur kyrkan på lördag, kmr va så jävla glad!

Aja, tråkigt inlägg. Roligare kanske kommer ikväll, får la se!

Kommentarer
Postat av: EMELIE.

SV; åh tack så jättemycket. blev jätteglad när jag läste din komentar! jag hoppas också han har det bra..:)

bamsekramar!

2010-05-05 @ 20:25:13
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0