tisdag 16/3

du&jag fridalee


Sitter hos frida nu, var i skolan idag. Gick och krama alla saknade barn, skitmys. Fick reda på engelskaprovet, hyffsat faktiskt. Trodde starkt att jag skulle få ig men det vart 4poäng från vg, nöjd. Sen gjorde jag även ett so-prov. Gick hur bra som helst, svarade på alllt och är riktigt nöjd! :) Nu ska jag och frida göra nå skojigt och senare ikväll ska jag nog påbörja plugg av kemin. Åh jag orkar inte kemi, jag vill ha sexualkunskap, nej jag skoja men alltså kemi - sucks! Men aja, vi hörs


Kommentarer
Postat av: Frida

who is tha fetknopp to tha right???Ö

dööör.



men du malin....... love you!

2010-03-16 @ 15:38:36
URL: http://fridarebeccaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0