stackars min mun

Lyssna på det här:

Igår, jag&mamma satt i bilen påväg hem från ikea, jag satt och knapra på en french hotdog. Då händer det! Jag biter mig i tungan,ASHÅRT! Å fyfan va ont det gjorde! Jag skrek typ till och usch det gjorde så J*VLA ont! Kom typ tårar och allting, ah herre gud.

Idag, jag&mamma sitter och äter tacos. Jag sitter och knaprar på ett taco chips, sen på nåt sätt så kommer chipset på fel ledd eller hur fasiken man nu ska förklara det. Iaf så kommer det precis mellan tanden och tandköttet, med spetsen ner mot tandköttet. Sen biter jag ihop munnen=chipset köttas in i mitt tandkött... AJ säger jag bara. Skrek till igen och tårarna rann, det gjorde så satans ont! Fast jag kunde ändå inte hålla mig för skratt. Men ah, min mun är ganska mörbultat just nu. Fetaste blåsan på tungan och blåmärke(?) i tandköttet. Jag ser inte fram emot att borsta tänderna :(:(:(


Kommentarer
Postat av: elin

åhhh, stackare! jag hatar att bita mig i tungan eller kinden. det gör SÅ ont:(



Puss på dig gummsan<3

2010-03-14 @ 23:58:55
Postat av: ylvisen

Åh stackare, sånt so gör så jävla ont!



Vi är oxå hemma idag! Kom upp om du har tid! Fast ja just ja, du skulle ju plugga. Hoppas skolan är öppen!



kram

2010-03-15 @ 06:22:17
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0