Ni får väl ett sjunde också rååå..

Bara för att jag har sjukt tråkigt och vill göra mig själv ännu lite tröttare!

43 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!

1. Det första du tvättar i duschen?
håret
2. Gillar du kaffe? nej fyfarao
3. Hur mår du just NU? jag mår väl bra, trött&hungrig somfan men annars bra
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? ?
5. Berätta om din senaste dröm. jag mötte tove i handbollen&hon fick rött kort.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nja
7. Vad vill du ha just nu? sommar&pengar
8. Har du räknat till 1000 någon gång? nej fyfan 
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? slickar, ilar i tänderna annars!
10. Använder du smileys? ja
11. Har du träffat någon kändis? mh
12. Gillar du keso? nej de tror jag inte
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? every morning
14. Hur många länder har du besökt? danmark och spanien, sen sverige såklart höh
15. Är dina föräldrar stränga? inte mer än andras tror ja väl
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? NEJ
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? naej
18. Brukar du hyra film? ibland
19. Var kommer du vara på lördag? inte en susning
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? jag levde, har en plånbok/liten väska från de huset, fick av morbror mikal tror jag. va väl typ 6-7.
22. Vad åt du till lunch? åt ingen
23. Har du lockigt hår? ah
24. När grät du senast? kommer inte ihåg
25. Har du gått in i en vägg någon gång? ja, jag frågar alltid vem fan som har ställt den ivägen också
26. Favoritårstid? sommar lättt
27. Vem höll du senast i handen? mamma haha
28. Sover du med TVn på? ne
29. Tycker du att du är gammal? jag är inte ens myndig
30. Är du mörkrädd? jaru
31. Gillar du ditt liv just nu? jarå
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? nej, för ja har inget badkar.
33. Har du bra syn? ja
34. Var är dina föräldrar just nu? i deras säng och sover
35. Vad har du på dig just nu? mjukisar, sovtröja och trosor
36. Vad var det senaste du köpte? öhm.. en fransk hotdog på statoil i gävle
37. Hatar du mer än 3 personer? det vet man aldrig
38. Använder du sushipinnar? varje dag
39. Äger du ett vapen? har väl mina köksknivar
40. Gillar du ditt hår? ibland, oftast
41. Gillar du dig själv? ja, ibland
42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma tror jag
43. Hur ofta använder du MSN? ibland hö-hö


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Du måste ju äta lunch ju! :)

2010-03-03 @ 06:32:30
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: emelie

äre okej om jag snor?;d

2010-03-04 @ 19:25:22
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0