malin är glader

För det första: det är studiedag imorn!
För det andra: jag ska till sälen på söndag
För det tredje: på måndag nästa vecka börjar praoen!
För det fjärde: veckan efter det är det påsklov
För det femte: på påsklovet är det match+irstablixten
För det sjätte: jag blir superglad när jag loggar in&har fått så fina kommentarer:*

Tove var supersnäll&följde med mig till sporthallen där vi kollade på match, jag älskar att kolla på matcher haha! Vi hade de skitskoj, som allltid.

Nu är det så att jag börjar sakna mina brudar fetmkt, tjejkväll nästa eller? Sugen på de iallafall! Nej nu är det snart wallander på 4an. Och heter man nilam nilhuj så missar man inte det! Vi hörs kompisar:):):)
Åh just fan :( Jag måste till skolan imorn och kolla om det är öppet. Prov på tisdag, ledigt imorn, böckerna kvar i skolan, inte börjat träna, ah ni fattar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0