i´m back!

Hellloo, saknat mig? Jag har saknat er iallafall, men shit så kul jag har haft det med becka! Vi har skrattat så tårarna har sprutat. Åkt skidor mån-ons och badat på hotellet 2 gånger. Kollat på vm i speedski i väggen, när dom åker störtlopp i sälens brantaste backe, dom åkte i 200 km/h! Coolt faktiskt. Men ah sen har det varit mysiga pratkvällar med becki, och tyvär en hel del pluggande. Men det får vi leva med! Ska ladda in alla bilder på datorn när jag får tid. Nu ska jag äta och duscha och sen sova!

Veckans bästa: sena kvällarna med becka, skitmys
Veckans sämsta: bli väckt klockan 08.02 för frulle
Veckans roligaste: när en pappa skulle hjälpa sin son att komma på knappliften! Efter att han hade tappat 30 liftar minst, vart kön bara längre och längre. Och sen skulle en gubbe hjälpa honom att komma på liften, då flög gubben med liften - tårarna rann under skidglasögonen. Sen när pappan - efter 100 liftar - får tag i en lift, så ska hans fru också ha en, och vad gör hon då? Jo, hon ramlar! HAHAH och så stog det danskar bakom oss: "a de va da helvete så svårt de ska va i liftn". Asså jag höll på och lägga mig i snön av skratt, shit va kul!
Veckans läskigaste: en kille var med och tävlade i väggen-vm, åker i 168 km/h - och ramlar! Jag och becka satt precis ovanför i en sittlift.. Becka: "malin, han, han, han ramla!:O:O:O:O"
Veckans vurpa: Jag vurpa faktiskt bara 2 gånger, en gång utanför trollskogen - haha! Skidorna korsade sig helt plötsligt och jag fick inte stopp på det, satt mig på aschlet och har ont fortfarande.. Sen skulle vi åka i en svart backe, skidorna korsar sig igen och så flög ja, fick inte stopp heller. Men det gick bra, jag som inte hade nån hjälm och allt, hade kunnat sluta illa ;) Becka: "MALIN!!! men malin:( Nu förstörde du, jag som tänkte åka störtlopp precis!" Hihih.
Veckans snällaste: Jejje som tog hand om mina hamstrar, tacktacktack
Veckans saknade: Alla tjejer och 8b, jag saknar er enormt brydar!


Kommentarer
Postat av: frida

äntligen är ni hemma, saknar er!!!!

2010-03-25 @ 21:02:53
Postat av: ems

VÄLKOMMEN HEM GUMMAN!

du är mer än MYCKET saknad. räkna med att du ska få många pussar och kramar imorn.

älskar dig bästa duu(LLLL)

2010-03-25 @ 21:08:40
URL: http://www.emmame.devote.se
Postat av: ylvisen

Ni verkar ha haft det kul ja :)

2010-03-26 @ 08:58:55
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0