go lindex


gissar väl att det är något i denna stil som vi kommer klä oss på lördag!
Va på lindex och leta tröjor igår, hittade skitbra (dom på bilden), men det fanns bara 5 stycken och vi är 7. Så vi gick till tjejen i kassan och frågade om hon kunde höra med hälla ifall det fanns där.
jag: hej, finns det några fler såna här?
hon: nej tyvärr..
jag: kan det finnas på hälla tror du?
hon: jag kan ringa och kolla! vilken storlek vill ni ha?
jag: l&m, eller l&l, eller m&m, eller nåt
hon: haha! vänta säg det snart istället
sen ringde hon hälla, och som tur var så fanns det tröjor där, som min mamma nu har hämtat!
hon: vad är det ni ska göra för nåt?
vi: åka på körslaget!
hon: åh vad kul! känner ni nån som är med?
vi: ja
hon: ha så kul då, ni får skriva lindex på en skylt och hålla upp den framför kamerorna om dom filmar er då!
vi: självklart!

Vi ska göra stooora skyltar där de står team picasso & så, och skriva lindex i hörnet HAHAH. Vi är bäst, det kommer bli så jäklarns kul!



Kommentarer
Postat av: ylvisen

Gud va roligt ni kommer ha! Hej lindex!

2010-04-01 @ 08:24:43
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Jejje

Yeah fan vad najs vi ska ha alltså!!!! :D <3

2010-04-01 @ 15:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0