första praodagen!!


Gick upp vid 7 imorse, fixade mig och åkte till stan med 7:50 bussen tillsammans med JEYE. Bytte på stan till hälla bussen och var framme vid djurmagazinet vid 20 i 9. Började 9, fick ge alla kaniner, marsvin, hamstrar, råttor, möss, fåglar&papegojor nytt vatten och ny mat. Tog ju sin lilla tid. Sen fick vi packa upp grejer, montera burar, prismärka & sånt. Det var faktiskt roligare än jag trodde. Träffade VÄRLDENS gulligaste hund, har aldrig sett en sån söt förut. Det var en chiuaua och den var svart och hette Måzart, vadå inte gulligt? Den hoppa upp på mig och slicka på mig, omg jag vart tårögd typ. Sen fick vi gå ut med en som jobbade där, hans hund. Skitgullig. Sen var vi på max och käka, dagen har varit toppen! Imorn kanske vi ska vara på erikslund, men bara kanske.


snyggingarna själva, inne på toan:-)


lilla pelle som vi var ute och vandrade med.
(han hette inte pelle,vi kallade han bara det)


Jejje&Pelle (Linus*)


jag&linus, söt som bara den var han, dock inte jag HAHA


the moment after this fick jag en hundtunga i fejan, 
derför jag ser ut som......

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0