för att fördriva tiden..

 

1. Namn? Malin
2. Ålder? 14, fyller 15
3. Smeknamn? mallan
4. Ögonfärg? blågröna
5. Hårfärg? jadu, mörktblont/ljusbrunt
6. Hus eller lägenhet? hus
7. När är du född? 1995
8. Klass? 8b♥
9. Vilket år tar du studenten? vet ej
10. Något jobb? jobbar på djurmagazinet v13, cool som jag är!
11. När gick du upp i morse? kvart i 7
12. När ska du sova? inte nu iallafall
13. Duschat idag? nej
14. Kramat någon idag? nej
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? ingenting, det går inte
17. Dagens klädsel? nattlinne,trosor&strumpor, skitsnyggt!
18. Dagens smink? har inte sminkat mig;)
19. Dagens sötnos? vet ej
20. Dagens roligaste? inget är roligt, allt suger just nu

SOCIALT:
21. Har du många vänner?
ja
22. Vem kramade du senast? mamma kanske
23. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen hoppas jag
24. Har du pojk-/flickvän?
no
25. Vem pratade du i telefon med senast? mamma, eller ah viskade i telefon
26. Vem fick du senast sms ifrån? frida

FAVORIT:
(JUST NU)
31. Film?
jag vet inte..
32. Låt? många
33. Mat? thaimat tror jag
34. Dryck? mjölk
35. Färg? alla färger typ
37. Stad? göteborg
38. Land? spanien
39. Ämne i skolan? idrott
40. Människa? 8b♥

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
8b♥ hah!
42. Personen du kysste? vetinte faktiskt
43. Gången du spydde? det minns jag inte heller som tur är!
44. Gången du grät? några dagar sen kanske
48. Gången du var full? aldrig varit
49. Gången du var hög? aldrig varit

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?
svart
52. Hund eller katt? katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på
54. Tvspel eller datorspel? olika
55. tv eller film? film
56. bilddagboken eller msn? msn
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? inget!
58. Ragga eller bli uppraggad? haha..
59. Big Brother eller Paradise hotel? paradise hotel
60. Blont eller brunt hår? spelar ingen roll
61. Har du blåa ögon eller bruna? blå
62. Choklad eller lakrits? båda, mest choklad
63. Göteborg eller Stockholm? gbg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? fanta
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? älskas
69. Leva eller dö? leva

ANTAL:
70. Personer du älskar?
många
71. Personer du hatar? några
72. Gånger du varit full? aldrig
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1 eller va?
74. Glassar du ätit på en dag? 3 typ
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? kanske ska på nån men har inte vart på nån
76. Gånger du haft minnesluckor? ingen tror jag väl
77. Gånger du varit hög? ingen!
78. Personer du saknar just nu? många
79. Gånger ditt hjärta brustit? ..

VEM:
80. Vill du kyssa nu?
ingen
81. Ska du träffa imorgon? förhoppningsvis 8b♥
82. Sjöng du senast för? frank o viggo haha
83. Hade du senast en msn-konversation med? minns ja inte
84. Spelade du tvspel med senast? samma som svaret ovan
85. Vill du ta med på resa nu? mina tjejer
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? gud, om det var han som uppfann förkylningarna
87. Förtjänar att dö? ingen förtjänar det
88. Är söt? många
89. Vill du sova jämsides med i natt? själv

VAD:
90. Gör dig glad?
8b♥ & typ bra betyg
91. Gör dig ledsen? typ jag vene
92. Vill du helst göra nu? äta
93. Önskar du att du slapp göra? va sjuk
94. Vill du ha nu? soooooommar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? mobil,cykel,pengar
96. Längtar du till? tha summer & min b-day
97. Tycker du om dina betyg? jajamen
98. Ångrar du i ditt liv? finns mkt
99. Är det bästa som hänt dig? mina kompisar och typ lillebror
100. Vad är det värsta som hänt dig? när farfar dog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0