bad update

Massa förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men kan dra lite kort om vad jag gjorde ändå!
Gick ju till skolan för första gången på 1vecka, wow!!! Nej men iaf, det märktes hur mycket alla hade saknat varandra. Körde snöbollskrig&gick promenad istället för att ha projekt-tid. Vi har ju fått en ny handledare nu när rolle har gått i pension, som dessutom är idrottslärare, så att gå promenad gick bra för han hihi. Gick till ip och skulle kolla om det var någon is, det var det inte. Gick hem sen iallafall med världens bästa pojkar, gick och garvade åt hur fult dom sjöng (förlåt martin), men dom var jättesöta haha! När jag kom hem så åt jag nudlar och kollade på topmodel, sen var det handbollsträning. Satt kvar efter träningen och kollade på dam-matchen med tove, mysigtpysigt. 

Idag vare också bara skolan som vanligt, hände inget speciellt egentligen. Roligt hade vi men det har vi ju alltid. Var med jejje efter skolan. Snackade och pluggade, mysigt som alltid. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, mitt hår är skabb. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0