allra sista dagen

Innan läxor, prov, gå upp tidigt&gå och lägga sig tidigt.. Okej det finns inge skönare än lov, men det ska ändå bli skönt att få in rutinerna igen, dvs inte sitta uppe halva natten och sova halva dagen&sen hoppa över lunchen för att man ändå sover så länge. Tur att jag har min underbara klass att se fram emot, annars skulle ja inte sakna skolan alls!

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Plugga matte är iallafall ett måste tyvär, har rätt mycket och jobba in så jag inte ska komma efter. Kanske går ner och kollar på 93orna senare när dom spelar match, de är alltid kul:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

orka att det är skola imorgon :( tur att vi har våran underbara klass iaf, då saknar man faktiskt plugget lite.. <3

men du.. har emma bytt bloggnamn?:) för jag kommer inte in på hennes blogg ;) <3

2010-03-07 @ 12:59:30
Postat av: Frida

ååååh malin i hate you, hade glömt bort den där jäkla matten. skit också, nu måste jag också sätta mig:(:(:(



fast det var väl bra ifs, men orkar inte!!

2010-03-07 @ 17:32:24
URL: http://fridarebeccaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0