2gether 4ever, we are gr8

Kom bara att tänka på hur underbara kompisar jag har egentligen. Hur fan skulle det vara att gå till skolan om inte alla mina tjejer fanns där? Vilka skulle jag umgås med? Jag skulle iallafall inte vara den jag är idag. Jag älskar verkligen mina vänner, för vi är så olika men innerst inne så lika. Vi har verkligen alltid varit så jävla tighta, trots att vi bråkade varje dag när vi gick i 4an-5an. Helatiden var vi osams och hade vi kalas så vart det bråk varje gång, kommer inte ihåg när vi började bli mogna heller faktiskt. När vi väl kom på hur starka vi var tillsammans, och hur kul vi hade, kunde inget stoppa oss. Vi var lärarnas hatelever på mellanstadiet. Ingen ville ha oss, kollade snett på oss och snackade om oss i personalrummet. Vi kände oss coola och starka tillsammans. När vi började högstadiet bestämde vi hur vi skulle välja kompisar man ville gå med, för att alla skulle komma i samma klass. Alla röstade på varandra helt enkelt, jag röstade på becka, becka på bella, bella på emma, emma på frida osv.. Vi kom i samma klass. Våran klassföreståndare vart orolig och trodde inte det skulle gå och ha oss i samma klass. Vi fick en chans och nu är vi helt andra människor, klart man kan säga ifrån ibland och försvara varandra och sånt, men inte alls på samma sätt som förut. Lärarna gillar oss, skrattar åt oss när vi tokar oss, driver med oss och får oss att garva. Så himla roligt! Tror inte att någon känner igen oss från den tiden då vi var allas hatelever. Nu är vi dom bästa - höhö! Fyfan va jag kommer gråta när vi slutar 9an, shit! Det finns inga som har det så kul som vi har. Vi har för det mesta samma humor, och vi litar på varandra. Vi respekterar varandra, eftersom att alla är så himla olika får man lära sig att alla inte kan vara på samma sätt, och det är något som alla fattar. Är vi med varandra så är alla med alla, vi skrattar så vi gråtskriker och inget slår våra mysiga tjejkvällar, då menar jag inget!

Tjejkvällen hemma hos mig, vi började på pizzan och vandrade sedan hem till mig och kollade på män som hatar kvinnor. Alla satt i en stor klump i soffan och höll om varandra, och alla ba: kan man kolla nu? säg till när jag kan kolla! Jag glömmer aldrig den kvällen!
Bellas födelsedags partay, fan va kul vi hade! Käka tacos och satt och snacka skit. Flickan som lekte med elden & massa godis. Kanske inte en lika "vild" fest som de brukar bli, men otroligt mysig. När vi busringde ***** och jag ba: vad ska du göra imorn då? själv ska jag fira jul, är lite tidig i år. Det var en utav dom kvällarna som vi garvade sådär mycket som bara vi kan göra. När vi fick för oss att någon skulle bryta upp dörren så alla sprang omkring och började skrika i bellas lilla lägenhet, trots att portdörren var låst. Fan va kul vi hade den kvällen!
Nyårsafton, prat&skratt i soffan med världens bästa kompisar, det kan inte bli bättre, och jag skojar inte. När vi gick ut på fridas tomt och smällde smällare, och jossan var 2 cm från att få en i ansiktet. Och nej det var inte kul, men de är en sak man kommer ihåg. När vi gick till gärdet 20 minuter före tolvslaget och kollade på alla raketer. Och Jejje sprang och skrek "rädda spriten rädda spriten", fast det bara var vanlig cider, alla kollade på oss som om vi vore smockfulla, och fan va vi garva! När vi gick förbi min mormor&morfar och alla ba, där är din mormor&morfar malin!! Och jag ba; nej dom är inte hemma. Men visst var det dom! Haha och alla sprang runt och kramades som dårar&jag bestämde mig för att helt och hållet sluta dricka läsk, och ja guud va kul vi hade. Längtar tills nästa nyår så det bara visslar om det.
Jossan, Jejjes&Beckas födelsedags partay, det gulligaste av alla gulliga saker, när jag kom till dom så hade dom fixat en specialdrink till mig med saft istället för läsk, för att jag inte dricker läsk, så himla gulligt att ens tänka på en sån sak! Den kvällen måste ha varit en utav dom allra mest galna kvällarna vi har haft tillsammans. Snacka om att alla var helt galna, hela västerås borde ha hört oss. Först pizza, sen godis&chips framför en asrolig film. Efter det rabblade vi upp massa gamla minnen och satt och garva. Sen skrämde vi varandra och var allmänt crazy. Glömmer verkligen aldrig den kvällen, liksom att jag aldrig glömmer någon annan kväll heller!

Det är väl några utav dom allra roligaste kvällarna tillsammans, sen har jag 1000 minnen med alla ändå, fast inte alla var tillsammans då. Alla semestrar med olika folk, sena kvällar på stranden och i skidbackarna, ute i byn eller i små tält. Shit det finns så mycket och välja på. Jag vill bara att alla som läser dethär ska fatta hur jävla mycket mina vänner betyder för mig, tack vare er går jag till skolan varje dag glad, och tack vare er har jag något roligt att tänka på när allt känns jobbigt. Ni är verkligen det bästa i mitt liv, ni är underbara tjejer. Jag älskar er!


Tjejkvällen hos mig, fast bilden är tagen på pizzan innan.


Tjejkvällen hos bellabus!


Nyår, morfar som tog bilden när vi träffade han&mormor.


Nyår igen, galet kul.


Jossan,Jejjes&Beckas fest.



Kommentarer
Postat av: Jejje

ååh!

Alla våra minnen tillsammans!

"rädda spriten rädda spriten" fan vad kul det var alltså! alla trodde vi var sjukt fulla!

Vad skulle jag göra utan er tjejer? ni gör så jag orkar.. jag kan inte skriva med ord hur mycket jag älskar er brudar!!

Ni betyder som fan!

Jag älskar er mina B-rudar!! <3

2010-03-02 @ 12:16:06
URL: http://yeahyeahwowwwow.blogg.se/
Postat av: Frida

inte får vi ju glömma din fest heller, när vi var klädda som på barnkalas. skitkul med lekar och skoj!



ni betyder så jäkla mycket brudar, vi har verkligen bättrat oss otroligt mycket med bråk och sånt och det händer nästan aldrig längre. alla kvällar/nätter med er är bäst, jag älskar er!!

2010-03-02 @ 13:10:39
URL: http://fridarebeccaa.blogspot.com
Postat av: elin

gud vad mycket du skrev hihi.

jag älskar dig och alla andra jätte jätte mycket.

vi ska alltid hålla ihop, även när vi slutar 9an!!!!

J A G Ä L S K A R E R M E S T<33333333333

2010-03-02 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0