25 grader varmt

Just nu på våran altan alltså, inget annat. Men gud vad man längtar efter våren när det är så varmt!!!! Har hört att det ska bli kallt igen, fan om det blir det alltså, vem orkar kyla och snö EN gång till? Usch på vintern, vår ska det va!
Vaknade imorse med ont i halsen, har det fortfarande tyvärr och vet inte om jag kan träna heller:( Jag vet inte vad som har hänt, jag får ont i halsen typ en gång varannan vecka&blir röd i ena ögat? Vet inte vad som är felet faktiskt.. Mamma tror att jag klär mig för dåligt och pappa tror att jag äter för lite frukt&grönsaker, men jag är säker på
att det inte är derför. Nu ska jag iallafall göra iordning lite te och kanske kolla på nån film med mamma. Sen ska jag byta hamstrarnas burar också, men pluggandet tror jag allt att jag skjuter upp till imorgon. Det är det sista jag orkar just nu.


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Jag tror det beror på att du hånglar för mycket :D

2010-03-10 @ 21:41:59
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0