Yesterday.

Var ju över i grannhuset igår. Åt god mat, efterrätt, hade allmänt roligt och tittade på film. En utav mina favoriter helt klart - Morgan Pålsson! Har ni inte sett den? SE den! Roligast igår var ju helt klart när det var massor med tjejer som ringde min lillebror hela tiden, med dolt nummer så att man kunde ju inte ringa upp heller. Henrik sa att han visste vilka det var för att han hörde det på rösten, men iallafall så hoppar Henrik studsmatta & jag sitter på altanen tillsammans med Saga. Sen ringer vi honom med dolt nummer, så han tror ju såklart att det är dom där tjejerna.
"Ah hallå?"
"HEEEJ HENRIK" (låter som en fjortis)
"Haha alltså jag vet vem du är?"
"ASSÅ HENRIK DU ÄR SÅ SNYGG!"
"Snyggare än dig iallafall?"
"Aharu, jag som trodde vi var rätt lika eftersom vi är syskon."
Det blev helt tyst i luren innan han insåg att det var mig han snackade med. Fasen vad vi skrattade åt det sen.
Kvällens gulligaste var helt klart Vilmis. Vi har hoppat studsmatta och så säger hon "Malin kan inte du bära mig?" Så jag bär upp henne, och då lutar hon sin kind mot min axel och kramar mig jättehårt. Så himla söt hon är!

Heheh... Saga satte upp tofsar i hela håret på brodern, han såg ut som en liten flicka! & så vilmis i mina glarror såklart (-;

Gick hem därifrån vid halv2. Somnade nog inte förän 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0