This day was a nice day

Ska bara skriva lite kort om gårdagen:
Jag, Bella, Emma & Frida möttes vid konsum runt 8. Blev bara vi 4 eftersom inga andra kunde. Men det var minst lika mysigt ändå! Iallafall så köpte vi lite frukter och sånt (ohyes nyttiga.se). Sen vidare hem till Bella och fixade världens godaste fruktsalllad. Till det hade vi glass! I fruktsalladen hade vi äpplen, bananer, olika sorters kiwi och olika sorters meloner. Det var så himla gott och vi fick i oss allt i hop. Gosh. Satt iallafall och mös på Bellas altan. FF & maaassor med as-höga-galna-skratt. Vi hade den bästa kvällen på länge, riktigt kul var det! Drog hem straxt efter 12!

Vaknade vid 11 today, fixade mig & drog mig hem till emmsi. Tittade på film, gick en promenad på 1½h samt mös med Emmas systerbarn. Den minsta vid namn Elias är knappt ett halvår och en riktig charmsötis. Han skrattade tillochmed när jag höll i honom, man liksom smälter! Har inte hållt i en sån pass liten plutt sedan Jack var ett halvår för ungefär 2 år sedan :) Shit vad tiden går fooort..

Gick hem från Emma efter en helmysig dag ungefär vid 5. Puss på dig min fina!
Skåne-sällskapet kom på kvällen och grillade här. Jag gjorde frisyrer på Alice, tittade på friidrotten och träffade Jonas en stund.

På tal om Skåne, Fridalee åker dit inatt, haaa så kul min vän. Kommer sakna dig!!!
Imorn ska jag ut och springa, OAVSETT om det regnar! ;-D


Kolla vad mycket fräknar jag har fått! Vill inte ha :(


Den ultimata 2006-pousen!


Tuperade luggen lite granna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0