GRÖNA LUND.

Det blev grönan idag. Hade det riktigt roligt faktiskt. Lite pinsamt att erkänna att jag & Vilma vågade åka nästan precis samma saker, när hon är 6 år och jag är 15. Men aja kul hade vi iallafall. Hennes gulligaste citat idag måste ju ha varit: "Alltså Malin, jag skulle vilja vara i bolibompa studion." Och när jag svarade: "Ah det skulle va nåt!", så sa hon: "Fett coolt om man bara skulle kunna gå in i den när som helst!" Helt från ingenstans liksom, haha!

Jag åkte iallafall Jetline, kvasten, insane, tilt & uppskjutet. Aja dom 2 första var for real. Pappa lyckades även vinna en 2kg chokladgrej. Förvånad? Svar nej. Dagens bästa underhållning var lätt när min pappa & Karin, min granne, åkte lilla uppskjutet/frittfall. Alltså jag och mamma garvade tills vi typ, dog. Lustiga huset några gånger, Jetline några mer gånger och sen var det dags för hemfärd. Dagen har som sagt varit awesome. Bajskul verkligen. Såg Katrin Sytralalala & hennes boyfriend Bingo(?) i spöktågs-kön också. Cooooolt va?


Rätt trött nu efter en lång dag men skulle jag få chansen skulle jag lätt åka dit imorgon också, lätt. Äsch nu orkar jag inte skriva nå mer i det här inlägget. Hoppas eran dag har varit lika bra som min, även fast jag vet att ingens dag har det!


Här har ni en skit kass bild från Jetline. Köpte kortet & det skulle tydligen gå att ladda ner från internet också så man får det i bra kvalité, men självklart så funkar inte det just nu så ni får denna.

Btw, vadå regn hela dagen smhi? Strålande sol och 21 grader varmt hela dagen, puss.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ha ha va kul! LÄnge sedan jag var på grönan! Jag har åkt barnkarusellerna på fun city i varberg, inte illa pinkat det heller!

2010-07-29 @ 17:31:08
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0