Grattis världens bästa Frida!

Igårkväll ringde jag till Frida och snackade lite. Efter typ en halvtimme kom jag på att jag ville träffas, så då kom Frida hit! Vi satt ute i mitt lusthus och snackade lite och sånt om allt möjligt. Sen åt vi bullar & jordgubbar! Vi hade det superduper mysigt. Och när klockan var 00:18 kom jag på att den busen faktiskt fyller 15bast idag! Så det blev grattning och sånt där också.


Världens finaste Frida

Ska till mormor och morfar sen, då passar jag på att gå och krama Frida igen, som inte bor så långt bort!
Men nu ska jag äta frulllllle.

Kommentarer
Postat av: frida

TAAAAAAACK så mycket!!!

var skitmysigt igår, älskar dig määälin!

2010-07-09 @ 12:22:09
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0