GOOD MORNING.

Jag sov sååå skönt inatt. HAHA förstår att ni vill veta det.



2 bajssnygga wc bilder. HAHA wc? webcam alltså.
Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra idag. Är sugen på en jävla myskväll med mina fina vänner. Kommer troligen inte gå, alla är inte hemma, några jobbar osv. Men jag kan ju alltid försöka jaga ihop några stycken som har lust att sitta och snacka skit på någons altan tills klockan är alldeles för mycket.. Ska nog göra det.

Måste ut och springa, kanske skulle ta en tur med Beckis så fort hon slutar jobbet, om inte regnet har kommit då.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Men hallå, regn är ingen ursäkt! Det är ett hjälpmedel ju! Finns ingen skönare än att springa i regn. Jag har sprungit 11 km i dag i REGNET! Ut med er nedrans lata ungdomar :)



puss

2010-07-29 @ 17:29:08
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0