@ Fridas home.

Ovanligt va? NÄRÅÅÅ. Men eftersom jag är gift med Fridas dator så älskar jag att blogga på den heheh. Iallafall så har jag som sagt städat idag. Känns toppen att ha det gjort iallafall! Sen har jag tittat på Wallander igen med Henrik och Anton och typ lekt med dom,heh det kan man kalla uttråkad.. Iallafall. Pizza till kvällsmat och efter en snabbvisit hos min mormor och morfar så sitter jag nu här belåten med Frida som sällskap. Kan inte bli bättre surrni! :-)

Schnögg konfa-bild på fridalee & miii


Kommentarer
Postat av: EMELIE.

SV; ah, älskar converse! mina jeansblåa är så himla snygga, verkligen jeansfärgade, typ lite mer grå sådär, apsnygga, ska lägga in bild på dom snart! min kompis har också såna, men hennes är inte samma färg som mina...mina är lite specialé, haha:D

2010-07-24 @ 11:49:24
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0