Dags att börja packa kanske?

Antar att jag är långt ifrån ensam. Men varför skjuter man upp packningen för? Jag har alltid varit en sån som skjuter upp allting så långt det bara går. Men nu är det faktiskt dags att börja packa snart. Imorgon ska jag lämna h1 & h2 till Jennifer som ska vakta mina små busar under tiden jag är borta. Sen ska jag hem till mormor och morfar och äta mat där. Sen hem till Frida och lämna tillbaka hennes tröja, och efteråt ska jag och mamma och henrik ner på stan och köpa lite grejer + titta på finbilscrusingen! Fullspäckat alltså. Lördag morgon klockan tidigt rullar bilen hemifrån bort till Ystad!!

Jonas var här idag. Satt mest och snackade om saker som har hänt, lite allt möjligt alltså. Tur att vi har varandra alltså! :-)

Nu ska jag äta en macka och varm choklad med mammsen & sen kanske jag ska börja packa. Har ju iallafall skrivit packingslistan & tvättat allt som jag vill ha med mig, tror jag.. Så allt som ska göras ska alltså vara att lägga ner allt i väskan. Och hitta allt såklart!

& till er som undrar. Datorn följer med till Ystad. Vet inte hur mycket uppdatering det blir där borta, men jag kommer troligtvis ha internet iallafall!



Gammal favorit från världens bästa program.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Åh jag hinner inte med din blogg som jag önskar, superfina kort iaf! Hoppas ni får det kalas i ystad!



kram

2010-07-09 @ 10:11:44
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0