Bilder från Skåne 2010

















jag går och läser i Wallander brochyren.....




vad sur jag ser ut, haha.




Kan ni fatta? Dom 13 första filmerna bodde Wallander HÄR!!!!



"polis stationen"




hehe det var nåra från Wallander grejen!









Den här små coola bilden får avsluta världens underbaraste skåne!

Måste bara skriva en liten grej: Eftersom jag har en lite småpinsam pappa, så gick han fram till chaufören som körde Wallander grejen och sa: Min dotter är största fanet, hon har alla filmerna! Och han ba blev värsta inponerad och ba: Jahaa! Och sånt. Sen när han guidade i högtalarna så sa han: Ja nu är det så att vi har ett litet Wallander-fan här, så nu ska vi göra det extra bra och hoppas att hon gillar detta! Eller något sånt. Alltså, det var så otroligt pinsamt när alla vände sig om och ba studerade mig uppifrån och ner. GOSH. Kul var det iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0