ber om ursäkt

Har inte bloggat på år och dar. Men jag orkar inte skriva mer om skåne just nu. Jag är hemma iallafall & det är allt ni behöver veta just nu! Har ändå typ bara legat på stranden och varit i Ystad hela dagarna. Helt uunnderbart.

Igår satt jag i bilen i 8h. Lite småsegt faktiskt haha.. Men när jag kom hem åt vi spicy och sen träffade jag emma. Vi gick runt och snackade massor om saker och sen kom det världens regnskur, så vi sökte skydd under ett tak borta vid skolan, innan vi senare vandrade hem till mig och tittade på "handen som gungar vaggan", som var på tv. Hon gick hem 20 över midnatt och kvällen var skit mysig!

Det mindre myisiga var väl att jag fick bröstsmärtor. Det gör skitont när jag andas och det känns typ som att mina lungor har krymt ihop till små russin och inte får någon luft. Typ =P Väckte iallafall mamma och hon trodde det var för att jag har setat ihopsjunken i 8h i en bil, och sen låg vi och snacka och tittade på film tills klockan var alldeles för mycket, då jag äntligen somnade.

Vaknade imorse och hade fortfarande lika ont. Nu börjar jag få ont i huvudet. Alltså, denna blogg börjar likna en "tycka synd om mig själv" blogg. Men jag hatar verkligen min kropp, jag ska alltid ha ont någonstans. Nästan så att jag känner mig lite yr för jag skiter i och andas så länge det går, för det gör ju så jävla ont! BAJJSSSSS.
Bella kommer hem ikväll iallafall, jag ska träffa henne det måste gå för det är viktigt.

Nåja, för att pigga upp mig lite kom mamma nyss hem med den nya solo till mig. TACK!!!

Oj vad allvarlig jag ser ut. AJA PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0