1 juli

Usch vad tiden går fort, tur att mycket roligt hinns med ändå.

I måndags åkte jag till stan och träffade farmor. Åt god mat hos henne, gick sedan ner på stan och handlade present till Frida. En jättesöt ring & presentkort på ginat. Sen fikade vi lite och snackade och sånt. Myspys.
Åkte hem till Frida sen och hjälpte henne att duka och sånt, och hon hjälpte mig att platta håret + smink. Sen kom tjejerna vid 7 och då blev det mat, kubb, barbietårta, snack, busringningar & filmtittande. Sen spelade jag gitarr för alla, hihi, modigt va? Allt detta hann vi med innan klockan var 04:30 och vi bestämde oss för att sova.


Såhär såg tårtan ut förra året, och var nästan identisk i år.
Sjuukt fin var den verkligen. Duktiga mormorn!!

Tisdag morgon klockan halv11 var alla vakna igen, det var sjukt varmt i husvagnen. Men det antar jag att det blir om man sover 7 stycken. Emma, Bella, Malva & Frida i den "stora" sängen, Jossan och Jennifer i den "lilla" & jag på en madrass på golvet! Det var perfekt, slapp iallafall ligga trångt. Vi gick upp och käkade, och sen gick alla utom jag, Bella & Malva. Så vi och Frida slängde oss i Fridas pool och myste. As skönt var det! Sen åkte Malva och vi andra åkte ner på stan och köpte present till henne. Det blidde lite olika, smycken, en tröja och en skitrolig grej från lagerhaus. Orkar inte förklara mer än att det var en hammare med 10 funktioner=P

Träffade massa grannar på kvällen och busade med Vilmis, min lilla favorit tjej.

Onsdag då,.. Bella och Frida kom runt 12, fixade snabbt Malvas presenter och slog in dom lite skojsigt. Sen spelade jag gitarr för dom & efter det så fixade vi oss. Eller nej, först skrattade vi så att alla fick ont i magen höh. När klockan blev 5 så åkte vi hem till Malvis. Hon öppnade sina presenter, och nöjd blev hon iallafall! Sen var det bad-time i Malvas swimmingpooool. Jag, Bella & Malva badade. Jag blev biten av en tvestjärt, men annars vare superkul verkligen!

Mat efter det, grillat. Kyckling och majskolvar, mummma! Åt tills jag var proppmätt, det var ju skitagott! Efter maten spelade vi lite kubb, busade lite och sånt. Sen kan jag meddela att Bella kastade en kubbpinne på mig på fotknölen, och det gjorde så jävla ont samtidigt som det var så roligt. Så samtidigt som tårarna rann så skrattade jag, haha det såg lite wierd ut. Men olyckor händer och nu har jag ett fint skönt blåmärke där, men det gör mig ingenting! Vi var bara 5 stycken, men med Frida i gänget blir det ju som 20 :) Nej då, men kul hade vi iallafall! Gick runt lite i hökåsen och chillade lite och hade det allmänt mysigt. Sen gick vi hem och käkade efterrätt. Melon, ananas, vindruvor, banan & jordbubbar med glass. OML vad gott det var. Mådde fett illa efteråt kan jag ju säga..

Bad igen vid 23.30. Hehe... busiga tjejer var det som badade då kan jag säga, mer behövs inte vetas ;D

Malvas undervattens-kamera är coooool:









Hahah. Bjuder verkligen på alla bilder!

Tre riktigt roliga dagar på rad, bugar och bockar för det!

Kommentarer
Postat av: frida

vad menar du med 20 pers? menar du att jag är såå tjock nu eller:(:(:(? buhu........



haha det har varit skitkul allt ihop!!! love u

2010-07-02 @ 00:16:12
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0