Lördag jao

Känns som rätt så soft lördag, sov rätt så länge imorse och så. Sen drog jag och mamma ner på stan och shoppa lite. Lägger upp bilder på det som jag har köpt sen, måste ladda kameran och hinner inte just nu. Men det blev lite jeans och sånt där. Dock inga skidkläder och skor, för det hann vi inte/det fanns inge snyggt. Men vi får ta det nån annan gång. + att vi åt på spicy hot och så. Tack så mycket för allt mami!

Ikväll ska jag vara barnvakt, eller detdär lät fult men jag ska vara hos några kompisar till mamma och pappa, medans dom är på någon fest, och ta hand om deras barn som är 7&9. Det har jag gjort förut och det brukar inte vara några problem:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

har du börjat skolan än?



komenterade inlägget innan detta

2010-01-09 @ 18:51:46
URL: http://aaalinnea.blogspot.com
Postat av: elin eklund

Sv: Tack:)

Jag saknar dig<3

2010-01-10 @ 19:13:43
URL: http://elineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0