Jag hjärta 8b

Måste ju bara berätta om idag i skolan, shit va kul vi hade! Kolla, våran so-lärare är borta den här veckan=ingen so. Och han hade sagt till oss att vi hade håla istället, och det är ju bra. Men sen idag var det en lärare, inte så poppis kanske, som hade satt upp sig på vikarie listan, men det var ingen i våran klass som orkade gå på lektionen, och eftersom typ alla hade allt matrial hemma så sket vi helt enkelt i den lektionen, vilket slutade i att våran klassföreståndare jagade oss i korridorerna, haha! Sen trodde vi att vi hade blivit av med honom, så vi ställde oss och började asgarva, sen när vi vänder oss om står han där med värsta mördarblicken, HAHA alla trodde dom skulle dö så vi börja springa igen och ah shit. Haha har man busig klass så har man, kul hade vi iallafall!

Men ah, efter skolan gick jag hem och har inte gjort så mycket annat än att spela på min gitarr,jag älskar den! Ah men sen kom pappa iaf hem med mcdonals för han&henrik hade varit på bandy och modern min var inte hemma så ja.. hihi. Har nyss kollat på made in sweden. Det var faktiskt bra, jag bestämde mig för att följa det förra året men gjorde det ändå inte, men i år ska de bli bättring på de! Sen nu kollar jag på de där glee eller vare nu heter? Verkar ju lite roligt faktiskt,men eftersom jag inte har kollat på det förut så fattar jag nada men ändå, haha.


haha, så här såg min måltid ut. Självklart ingen läsk, så de fick bli mjölk istället! :)
Och ni behöver ju inte mobba mina snygga paint bilder, vet att jag är grym!

Kommentarer
Postat av: Jonas Köhler

Va har du gjort dom där själv i paint?? AS bra gjort ju;)<3

2010-01-15 @ 14:11:42
URL: http://jonas.ziimi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0