Home, sweet home

Hemkommen från kopparcupen nurå. Kan ju bara sammanfatta helgen med ett ord - ekologiskt! Nej jag skoja, bara några i laget som fattar det där men iaf. Helgen har varit otroligt skojig, och matcherna har vart alldeles för spännande. Spelade första matchen mot lindesberg, jämt hela matchen och det stog 9-9 tills det var 3 sekunder kvar och dom får in ett tur mål och vi blev besvikna som tusan. Andra matchen mot strängnäs, 8-8. Vi fick ett friläge i sista sekunden som deras målvakt (som var grymt bra) räddade. Så matchen blev oavgjord och det var vi väl nöjda med! Sen sista matchen mot härnösand gick åt pipsvängen men så kan det gå. Gick iallafall till b-slutspel och mötte härnösands andra lag i kvartsfinalen och vi vann med 6-5, det var såå pirrigt! Men sen semi mot HK ceres. Vi ledde hela matchen ända tills sista 5 sekunderna då dom gör mål och det blir sudden. Dom får en straff som går i mål. FAN va besvikna vi va då, jag brukar aldrig aldrig gråta efter förluster, men då kunde jag inte hålla mig, jag var så jävla besviken!!! HK ceres vann iallafall b-finalen&Lindesberg a-finalen, och vi som höll på att vinna mot dom båda ;) Aja det har iallafall varit grymt kul hela helgen och jag har väl inte sovit så.. mycket. Men ändå, även om vi hade lite otur här och där så har matcherna varit jätteroliga. Och eftersom att typ alla i laget har samma humor så blire mycket mycket skratt! Aja, bra kämpat allihop. Vi är bäst även fast det inte gick toppen i helgen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0