hiss/diss

Länge sen jag gjorde en så;





*
Min gitarr, älskar att bara sitta och spela. Alla problem försvinner&man tänker bara på bra saker.

*
Handbollen. Var ju inne på att sluta i handboll när allt var som värst i mitt gamla lag, bara förluster osv.. Men jag är grymt glad att jag fortsatte, bytte lag. Jag mår bra när jag spelar handboll,thats it.

* Gamla låtar, haha! Kommer ihåg när man var liten och lyssna på samma låt 100 gånger, så man kunde texten i huvudet. Som igår när jag och michelle hitta en skiva med låtar som vi kunde, men inte hade lyssnat på på hur länge som helst, älskart.




*
Muntliga redovisningar. Fy bubblan vad jag hatar de! Känna att alla ba står och glo på en och om man säger fel hör man nån fnittra eller typ såna saker. Usch!

* Har säkert dissat förut, men dissar igen! Läxor&prov. Alla har det, jag vet. Men herregud vare köttas med läxor just nu. Stressen ligger på en hela tiden och inte ens på helgerna kan man chilla..

* Tjuriga människor, haha? Nej men om nån typ är tjurig i skolan eller vart som helst, så smittar det av sig&det blir dålig stämning. Jag är också tjurig ibland, för vem är inte det(?) men jag brukar ofta säga typ att jag är tjurig och varför jag är det, så derför tar ingen illa upp.

Kommentarer
Postat av: Jonas Köhler

Har du någonsin i ditt liv sett mig tjurig????<3

2010-01-26 @ 18:10:07
URL: http://jonas.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0