16-01-10

Måste bara säga att denna dag var en utav dom bästa på mycket mycket länge!
Gick upp typ vid 10, duschade och fix&sen åkte vi till djurmagazinet och köpte 2 hamstrar,wii. Jag&brodern fick varsin. Men som jag har tjatat om dom där hamstrarna! FICK en bur av Jonas igår, var där hela kvällen typ och bara snacka och kollade på tv, sen fick jag iaf hans bur, skitfin var den, tack! Men iaf så köpte vi 2 asgulliga dvärghamstrar och typ "tillbehör" och så. Sen åkte vi hem och fixa buren och sånt&la i hamstrarna. Sen åkte jag på handboll, mötte ivh 95. Vann med 29-9, grymt bra det gick idag. För mig gick det ovanligt bra och alla i laget var grymt duktiga! Gjorde 5 mål tror jag,hih. Men sen åkte jag hem och efter ettag kom Bella och vi lekte med mina pluttar, så söta så! Sen kollade vi på robinson och käka chips,myspys!

Men ni måste hjälpa mig med namn till hamstern! Det är en hane, henrik har redan döpt sin till Frank,haha. Men jag kommer inte på vad min ska heta, om ni har nå förslag så skriv de! :)

Bildbomb på mina älsklingar;

trångt blir det när båda ska sitta i matskålen samtidigt :)


bebisar


dom är typ helt lika,bara att min är lite mindre&mörkare






buren som jag fick av jonas, den va verkligen jättefin och stor och bra.
Har köpt till "stocken" med hål i och den där trästegen, men allt annat fick jag ♥


Kommentarer
Postat av: johan :)

snurre sprätt sa ja ju ;D

2010-01-17 @ 03:15:41
Postat av: Jonas Köhler

Du sa ju att den hette viggo ju!! Oj buren blev ju jättefin<3

2010-01-17 @ 19:53:18
URL: http://Jonas.ziimi.se
Postat av: ylvisen

Gud så söta!



jag tycker han ska heta Stånken! ha ha....

2010-01-19 @ 11:13:36
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0