tisdag ohyeah

Skolan idag som vanligt, jag börjar bli riktigt jävla skoltrött nu, inte så konstigt om man kollar hur mycket läxor vi har. Jag pluggade lite efter skolan till engelskaprovet jag har imorn, sen åkte jag med mamma till Ylva, där det var inredningsparty. Det var myspys, mycket tjusiga grejer! Mamma ska iallafall också ha ett sånt där party,hihi. Lekte med barnen i källaren och fikade lite hann jag också med, kul:)

Tänkte bara att ni kanske är grymt intresserade av alla våra läxor!
Den här veckan&nästa vecka:
engelskaprov
hemkunskapsläxförhör
spanska glosor
no-muntlig redovisning
fysik förhör/prov

matteläxa
svenska inlämning
svenska-muntlig redovisning

Har säkert glömt en hel del, men det här var vad jag kom på. Sen veckan efter lovet kör vi på lite mer prov&muntliga redovisningar, bläschhh!
8an har varit såå mkt värre än 7an. Jag kommer ihåg när vi gick i 7an och tyckte det var så mycket läxor, sen i 8an vart det en stor chock för att det var så himla mycket mer!

Nu ska jag äta min semla, semmeldagen idag eller what??? :)

Kommentarer
Postat av: elin din elin

jag tycker att det är mindre läxor nu i 8an,för i 7an kunde jag inte göra något annat en plugga. visst, det kan jag nästan inte nu heller. men jag kan ta lite pauser från det jobbiga hehe.

pöss pårej<33

2010-02-16 @ 21:13:42
Postat av: Jonas Köhler

Oj f*n va mycke läxor:o

2010-02-17 @ 23:53:35
URL: http://Jonas.ziimi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0