segskoldag.se

Usch vilken tråkig dag, imorse var jag hos tandläkarn. Tog 2 minuter,hihi. Sen bussen till jossan&sen vidare till skolan. Inge kul som hände idag utom i matsalen, mjölken var så jävla sur! Så när mattanterna vägrade ta bort den, fast alla tyckte den var skitsur, så fick malva nog tror jag. "TA BORT DEN, NU" Hahah, mattanterna tog bort den på en gång då. Alltså den smakade verkligen skitgammalt. usch!

Nu sitter jag hos bella, hon står i köket och gör mellllis till oss. Snart börjar ghost whisperer&så.
Ikväll ska jag plugga sen äre made in sweden!

"MALLAN, SKARU HA OST PÅ MACKAN?"
Bäst jag går,hejsvej.

Kommentarer
Postat av: 3lin

haha, livet är gött just nu.

och nus ka jag kolla på tv mereeeej .

pösss älsklin g

2010-02-04 @ 15:48:13
Postat av: amanda

hahaha, mjölken!:))<3

2010-02-04 @ 18:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0